Engelse les – Part two

Deze week heb ik goed nieuws gekregen: ik mag volgend jaar opnieuw werken als Engels assistent. Ik weet nog niet of het in dezelfde scholen zal zijn, maar op de aanvraag heb ik dat als voorkeur aangeduid, dus normaal gezien zou dat wel zo moeten zijn.

Ik denk dat dat tweede jaar nog veel leuker gaat zijn voor mij, en nuttiger voor de leerlingen. Nu is het af en toe wat zoeken, maar bij elk project krijg ik al ideeën voor volgend jaar. En nu ik al weet hoe het werkt, kan ik in de vakantie al heel veel dingen voorbereiden.

Categorieën: Engels | 1 reactie

Berichtnavigatie

Een gedachte over “Engelse les – Part two

  1. Ann

    Wat goed nieuws 🙂 PROFICIAT!!!!!!

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

