Cadeautjes

Gisteren was het mijn laatste werkdag. En vorige week kreeg ik te horen dat ik volgend schooljaar niet meer in dezelfde scholen kan blijven. Ik zal alle 12 uren in één (nieuwe) school doen, op 20 minuten van bij mij. De leerkrachten waar ik mee samenwerk vonden het maar niets, want ik had gevraagd om in dezelfde scholen te blijven, en zij hadden gevraagd om met mij te blijven samenwerken… Maar met de administratie weet je nooit.

En dus, op mijn laatste werkdagen werden er cadeautjes uitgewisseld. Een hele mooie en zachte sjaal:

IMG_4156

Een fotoboek over Vigo (met de namen van alle kindjes van één van de scholen):

IMG_4177

En typisch Belgisch zodat ze mij niet vergeten: koekjes van Jules de Strooper. Ja, ik dacht ook aan chocolade, maar 95 euro voor een kilo Neuhaus pralines vond ik toch wat overdreven. De doos van de koekjes stelt een Vlaams huis voor, en achter het raam zit er zelfs een meisje piano te spelen!

En nu ga ik zelf een tas koffie drinken met een boterwafeltje bij.

Categorieën: Engels | 1 reactie

Berichtnavigatie

Een gedachte over “Cadeautjes

  1. Frieda

    De sjaal had ik vorig weekend al gezien via whatsapp, en die lijkt me echt wel mooi. Beetje kleur en toch niet te veel, die gaat ge wel dragen. Het boek is ook leuk!! XXX

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

