Nieuwe hobby

De zomervakantie komt er weer aan, en dat betekent dat ik eindelijk weer wat vrije tijd heb. Nog niet teveel, want in juli moet ik nog enkele examens afleggen, maar genoeg om mij met mijn nieuwe hobby bezig te houden. Roberto zei vorige week dat dat iets voor mij was en dus ben ik het gaan proberen: Zentangle.

Vraag me niet om uit te leggen wat het precies is, ik kan alleen maar zeggen dat het ontspannend is en dat de resultaten heel mooi zijn. En dat terwijl ik altijd gezegd werd dat ik niet goed kon tekenen (wat ook wel een beetje waar is).

Met een zwart stiftje teken je patronen. Je kan enkele hoofdfiguren tekenen en de leegtes met patronen opvullen, of een tekening in stukken verdelen en elk vakje met een ander patroon vullen. Niets moet en alles mag. Gewoon proberen.

Categorieën: Creatief | 1 reactie

Berichtnavigatie

Een gedachte over “Nieuwe hobby

  1. Frieda

    amai, gij kunt WEL tekenen… 🙂

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

