Zomers leesgenot

In één van mijn vorige posts heb ik jullie verteld over Zentangle. Met examens, bezoek, en gewoon vakantie, had ik al een tijdje niets meer getekend, maar toen ik mijn eerste boek van de vakantie uit had kwam ik op het idee om nieuwe boekenleggers te maken. Hier het resultaat:

la foto

Vanaf nu geef ik iedereen een gepersonaliseerde boekenlegger cadeau met hun verjaardag, denk ik.

Categorieën: Creatief | 2 reacties

Berichtnavigatie

2 gedachten over “Zomers leesgenot

  1. Ann

    Ik ben fan!!!!!!

  2. Frieda

    Ik wil wel ene voor mijn verjaardag…. volgend jaar, want dit jaar heb ik al iets moois gekregen 🙂

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

